leun

for ei uke!

• Publisert: 18.08.2018, 19:14
  • Kategori: Blogg
  • Fysren for ei travel uke jeg har hatt! Det har nesten vrt fullt kjr hele tiden utenom idag hvor jeg bare har slappet av.

Mandag:

P mandag mtte jeg ta meg selv i nakken f gang p pakkingen ettersom jeg enda ikke hadde starta. Hele dagen gikk til pakke (utenom litt pauser hvor jeg s netflix hehe!)

Tirsdag:

Tirsdagen hadde jeg en avtalt frisrtime hos venninna mi Tanya hvor jeg som dere ser har ftt mrkere hr igjen og stusset litt. Etter det gikk jeg rundt p senteret og ventet p ssteren min, kjresten hennes og kjresten min fordi vi skulle ut spise p Egon. Resten av kvelden gikk p se The Good Doctor hjemme med ssteren min og spise godteri haha!

Onsdag:

Dette var nok den mest stressende dagen denne uka. Jeg sto opp skikkelig tidlig for s ta toget til Bryne hvor jeg skulle fikse nytt pass ettersom mitt gamle er utgtt og jeg trenger til diverse reiser med skolen dette ret. Deretter tok jeg turen innom den videregende skolen jeg gikk p for f vitnemlet mitt som aldri kom i posten. Litt senere tok jeg og ssteren min en tur til farmor og farfar for si hade til dem fr jeg reiste, og s tok jeg toget til kjresten min for jeg skulle overnatte der. I 7 tiden tok jeg buss til ei venninne hvor vi og to andre fra klassen skulle grille og henge fr jeg reiste. Det ble en veldig sen kveld p meg for si det snn hehe!

Torsdag:

Jeg vknet litt tidlig (i forhold til hva jeg vanligvis gjr i ferier) for jeg skulle ta toget til mormor og morfar for si hade til dem ogs fr jeg reiste. Etter noen timer der dro jeg tilbake til kjresten tilbragte litt tid med ham fr jeg s mtte ta toget hjem igjen p kvelden for f pakket ferdig. Det ble en nok s sen kveld dette ogs kan du si!

Fredag:

P fredag var det avreise og jeg stod derfor opp veldig tidlig. Vi tok en tur innom butikken for s ta oss ut p en 8 timers biltur stover! Nr vi kom frem gikk vi ut og spiste og koste oss resten av kvelden med andre p campingen.

Lrdag:

N er det lrdag og jeg har s og si ikke gjort en dritt haha! Har bare slappet av og ikke tenkt s mye. N skal vi straks til noen venner spise noe spekemat eller noe snn fancy greier jeg aldri har vrt med p fr s det blir spennende haha!

Imorgen er det duket for avreise og jeg flytter offisielt inn p Danvik Folkehgskole! Det blir en travel dag vil jeg tro s blogging vil ikke bli min frste prioritet, men vi snakkes s fort jeg fr tid!