for ei uke!

Fysøren for ei travel uke jeg har hatt! Det har nesten vært fullt kjør hele tiden utenom idag hvor jeg bare har slappet av.

Mandag:

På mandag måtte jeg ta meg selv i nakken å få gang på pakkingen ettersom jeg enda ikke hadde starta. Hele dagen gikk til å pakke (utenom litt pauser hvor jeg så netflix hehe!)

Tirsdag:

Tirsdagen hadde jeg en avtalt frisørtime hos venninna mi Tanya hvor jeg som dere ser har fått mørkere hår igjen og stusset litt. Etter det gikk jeg rundt på senteret og ventet på søsteren min, kjæresten hennes og kjæresten min fordi vi skulle ut å spise på Egon. Resten av kvelden gikk på å se The Good Doctor hjemme med søsteren min og spise godteri haha!

Onsdag:

Dette var nok den mest stressende dagen denne uka. Jeg sto opp skikkelig tidlig for å så ta toget til Bryne hvor jeg skulle fikse nytt pass ettersom mitt gamle er utgått og jeg trenger til diverse reiser med skolen dette året. Deretter tok jeg turen innom den videregående skolen jeg gikk på for å få vitnemålet mitt som aldri kom i posten. Litt senere tok jeg og søsteren min en tur til farmor og farfar for å si hade til dem før jeg reiste, og så tok jeg toget til kjæresten min for jeg skulle overnatte der. I 7 tiden tok jeg buss til ei venninne hvor vi og to andre fra klassen skulle grille og henge før jeg reiste. Det ble en veldig sen kveld på meg for å si det sånn hehe!

Torsdag:

Jeg våknet litt tidlig (i forhold til hva jeg vanligvis gjør i ferier) for jeg skulle ta toget til mormor og morfar for å si hade til dem også før jeg reiste. Etter noen timer der dro jeg tilbake til kjæresten å tilbragte litt tid med ham før jeg så måtte ta toget hjem igjen på kvelden for å få pakket ferdig. Det ble en nok så sen kveld dette også kan du si!

Fredag:

På fredag var det avreise og jeg stod derfor opp veldig tidlig. Vi tok en tur innom butikken for å så ta oss ut på en 8 timers biltur østover! Når vi kom frem gikk vi ut og spiste og koste oss resten av kvelden med andre på campingen.

Lørdag:

Nå er det lørdag og jeg har så og si ikke gjort en dritt haha! Har bare slappet av og ikke tenkt så mye. Nå skal vi straks til noen venner å spise noe spekemat eller noe sånn fancy greier jeg aldri har vært med på før så det blir spennende haha!

Imorgen er det duket for avreise og jeg flytter offisielt inn på Danvik Folkehøgskole! Det blir en travel dag vil jeg tro så blogging vil ikke bli min første prioritet, men vi snakkes så fort jeg får tid!